Kontextová reklama

Kontextová reklama je způsob propagace, kdy jsou komerční odkazy vkládány na stránky, které mají obsah podobný s tématem reklamy. Tato účinná forma propagace bývá založena na obchodním modelu PPC často s využitím výpočtu ceny podle míry prokliku a s určením maximální ceny za kliknutí. Kontextová reklama se zobrazuje většinou v textové, případně grafické, podobě na vyhrazených místech stránky. Některé systémy umožňují do kontextové reklamy přidat i logo, sociální nebo jiný prvek.

V České republice se využívají především systémy Etarget.cz, mClick.czSklik.cz  a Google Adwords, který umožňuje zobrazení kontextové reklamy na stránkách společnosti Google a uživatelů Google Adsense. V rámci těchto reklamních systémů je možné oslovit velké množství uživatelů Internetu.

 

Pridat.eu

Autorem je

Tomáš Martínek

Autor je hlavním administrátorem a zároveň provozovatelem internetové společnosti WebČesky.cz a celého jejího portfolia. V současné době je také lektorem na Katedře informačního inženýrství, PEF, ČZU v Praze.