Články

Seznam zemí pro select box česky

Protože mnoho lidí vytváří internetové projekty globálně, je možné, že bude potřebovat výběr určité země pomocí formulářového tagu select. Připravili jsme pro vás český seznam zemí seřazených dle české abecedy.Český seznam zemí pro select<select id=“country“ name=“country“><option value=“AF“>Afghánistán</option><option value=“AL“>Albánie</option><option value=“DZ“>Alžírsko</option><option value=“AS“>Americká Samoa</option><option value=“VI“>Americké Panenské ostrovy</option><option value=“AD“>Andorra</option><option value=“AO“>Angola</option><option value=“AI“>Anguilla</option><option value=“AQ“>Antarktida</option><option value=“AG“>Antigua a...
Číst více

Aktualizace Google Pagerank

Zobrazovaný (toolbarový) Google Pagerank se několikrát ročně aktualizuje. V poslední době se aktualizuje v zhruba tříměsíčních intervalech, ročně se tedy provede přepočet třikrát až čtyřikrát. Kompletní přepočítání zobrazovaného Pageranku (PR) trvá několik hodin a provádí se na všech stránkách po celém světě, které společnost Google indexuje. Poslední aktualizace toolbarového Google...
Číst více

Generování webového UI

Informace, na jejíž základě je možné generovat webové UI, lze rozdělit do čtyř základních oblastí popsaných podmodely:Doménový modelHypertextový modelDynamický modelPrezentační modelModely popisují aplikaci při vývoji model driven approach. Tyto modely jsou základní typy modelů, které podle přístupu jsou využívány pro popis aplikace. Doménový model je nejčastěji reprezentován pomocí Entity-Relationship diagramu, UML diagramu tříd, a...
Číst více

RIA

Moderní webové aplikace (RIA – Rich Internet Application) umožňují uživateli bohatší interakci s aplikací. Odlišné prvky RIA od tradičních webových aplikací jsou shrnuty do čtyř bodů.  Rozdělení dat  Výpočetní operace  Komunikace   Vykreslování stránek Data jsou umístěna v webových aplikacích na straně serveru. V RIA jsou data flexibilně rozdělena mezi klientem a serverem....
Číst více

Historie reklamy

Co je to reklama Zákon č. 40/199 o regulaci reklamy říká: „Reklamou se rozumí oznámení, předvedení či jiná prezentace šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží, výstavby, pronájmu nebo prodeje nemovitostí, prodeje nebo využití práv nebo závazků, podporu poskytování služeb, propagaci...
Číst více