Články

Monitoring sociálních sítí

Každá společnost chce vědět, co si o ni myslí její klienti i ostatní. Právě proto se tzv. social media monitoring (SMM) stává stále populárnějším a nezbytnějším. Na Internetu společně s nárůstem využívání sociálních sítí vzrůstá i počet nástrojů, které umožňují sledovat, co se na sociálních sítích právě děje. Tyto nástroje...
Číst více

Youtube

Youtube je v současnosti nejnavštěvovanějším serverem pro sdílení videí na Internetu a současně třetí nejnavštěvovanější webovou stránkou světa (před ním je již pouze Google a Facebook). Byl založen v roce 2005 a od roku 2006 je provozován novým vlastníkem – společností Google. Od roku 2008 je k dispozici také v...
Číst více

Geocaching

Geocaching je hra kombinující komunitní web a skutečná místa. Principem této sociální sítě je nabízet databázi míst, většinou určených GPS daty, nebo celých cest, které by měli uživatele sociální sítě Geocaching zavést na zajímavá místa. Na cílových místech se často nachází ukrytá tzv. „keška“ (z anglického cache), která obsahu log...
Číst více

Foursquare

FourSquare je geolokační sociální síť. Je založena na zařízeních zaměřovacích polohu osoby prostřednictvím GPS. Foursquare se snaží vytvořit databázi navštěvovaných míst s jejich popisem a umístěním po celém světě formou hry.  Přesto, že tato sociální síť nemá českou lokalizaci, využívá ji v Česku několik tisíc uživatelů. Principem pro klasické uživatele...
Číst více

Flickr

Flickr je sociální síť určená pro sdílení fotografií. Jedná se o významný komunitní web společnosti Yahoo! Na flickeru se setkávají nejen profesionální fotografové, ale i lidé, kteří pouze chtějí sdílet své fotografie ostatním. Výhodou flickeru může být provázanost API se službami třetích stran, jako je vyhledávání a mapy společnosti Google...
Číst více