Články

Chování hledajícího

Některé vyhledávače sledují i chování uživatelů Internetu. Především se soustředí na úkony prováděné uživatelem vyhledávače v SERP. Zaznamenávají odkazy, které uživatel z výsledků hledání navštíví, kdy a v jakém pořadí na odkazy kliká, jakou dobu na stránce stráví do dalšího hledání nebo kliknutí na jiný odkaz a podobné. Pokud uživatel nějakou stránku navštíví...
Číst více

Ranky webu

Vyhledávače mají různé utajené algoritmy, které určitými způsoby hodnotí internetové stránky. V České republice se pro tyto číselné hodnoty vžil název rank (od anglického slova „ranking“). Ve většině případů bývá ovlivňován především odkazy a jejich hierarchií. Některé vyhledávače s ranky manipulují za účelem zlepšení hodnocení stránky, nebo naopak se záměrem určité...
Číst více

Linkbuilding – budování zpětných odkazů

Linkbuildingem se označuje budování zpětných odkazů. Způsobů jak získat zpětný odkaz je mnoho. Existují možnosti bezplatného získání odkazu i možnosti placené. Zpravidla čím kvalitnější je obsah optimalizovaného webu, tím je získávání zpětných odkazů snadnější. Jak získat zpětné odkazy zdarma se můžete dočíst v následujícím textu. Registrace do katalogů Nejsnazším způsobem...
Číst více

Zpětné odkazy

Hlavním faktorem, který slouží moderním vyhledávačům k nalezení stránek i jejich hodnocení pomocí různých algoritmů, jsou odkazy. Zpětné odkazy pomáhají optimalizovaným stránkám umísťovat se na předních místech v SERP (Search Engine Results Page – stránka s výsledky hledání). Odkazy mají různou kvalitativní váhu. Kvalita odkazu závisí především na hodnocení stránky, kde se...
Číst více

Mapa webu

V obecném slova smyslu lze za mapu webu považovat stránku, která hierarchicky odkazuje na všechny stránky web site. Pokud by na takovouto stránku vedl odkaz, mohlo by to usnadnit robotům indexaci i uživatelům orientaci na webu. Pokud není mapa generována automaticky, je to téměř zbytečná práce navíc. Pro roboty je vhodné...
Číst více