Články

Public relations

Public relations (označován zkratkou PR) pochází původem z anglického jazyka a značí vztahy s veřejností. Jedná se o techniky a nástroje, které instituce či firmy využívají pro budování a udržování vztahů se svým okolím a s veřejností. Jedná se o dlouhodobou činnost, jejíž náplní je poskytování informací veřejnosti a získávání...
Číst více

Facebook stránky

Stránky jsou určeny k propojení fanoušků určité značky (firmy, výrobku,…) nebo osobnosti. Případně lze vytvářet i komunitní stránky k nějakému tématu, ty ovšem mají oproti oficiálním stránkám určitá omezení. Stránky na Facebooku se dají optimalizovat také z hlediska SEO, protože jsou viditelné i neregistrovaným uživatelům.Stránky fanoušků (tzv. Fan Pages) na...
Číst více

Facebook

Celosvětově nejrozsáhlejší sociální síť s více než 800 miliony registrovaných uživatelů denně více než 200 milionů uživatelů navštíví a více než 35 milionů přihlášených změní svůj textový status. Více než 100 milionů uživatelů alespoň občas přistupuje na Facebook prostřednictvím mobilního telefonu. Průměrný uživatel má na síti Facebook 130 přátel a...
Číst více

Přímé zvýšení návštěvnosti

Pokud je cílem reklamní kampaně zvýšit návštěvnost webu bez ohledu na profil návštěvníka, je možné využít určité systémy, které generují návštěvnost zobrazováním cílové stránky. Pop-Up reklamní systémy Pop-Up reklamní systémy jsou založeny na zobrazování internetových stránek formou reklamy v nově otevřeném okně při návštěvě jiného webu, na kterém je umístěn reklamní...
Číst více

Virální marketing

Virální marketing využívá pro šíření komerčních sdělení společenské sítě. Jedná se o plánovanou činnost, která motivuje nezávislé příjemce sdělení k šíření podstaty daného sdělení. Pokud je virální marketing prováděn správně, může se tak docílit oslovení množství potenciálních klietů za využití relativně nízkých nákladů. Nevýhodou virálního marketing je nejistý výsledek, který...
Číst více