Propagace

Internetové způsoby propagace se zaměřením na efektivní druhy reklamy

Plošná reklama

Plošná internetová reklama tvoří významné příjmy velkých internetových médií, které nabízejí reklamní plochy pro komerční využití. Jedná se o grafickou, textovou, flashovou nebo video formu propagace, která se nachází na určitém místě daného webu. Nejčastěji je financována prostřednictvím obchodního modelu PPV. Významní zadavatelé reklamy využívají služeb mediálních agentur, které kompletně...
Číst více

Intextová reklama

Reklama cílená na konkrétní slova v obsahu stránky se nezývá intextová. Slovo nebo slovní spojení intextové reklamy bývá na stránce určitým způsobem zvýrazněno a po najetí kurzorem se zobrazí bublina s inzerátem. Intextová reklama má většinou textovou podobu a může být doplněna o obrázek nebo video. Tento typ reklamy využívá většinou obchodní...
Číst více

BillBoard.cz

BillBoard.cz je jeden z nejstarších českých reklamních systémů, který se zabývá výměnou reklamou, intextovou reklamou a plošnou reklamou. Reklamu zobrazuje pouze na stránkách partnerů, kteří na oplátku získávají možnost využít kredity pro svoji vlastní reklamu nebo mohou získat peníze za zobrazenou reklamu, pouze pokud se jedná o mediálně zastupované partnery....
Číst více

Reklama ve vyhledávání

Textová reklama ve výsledcích hledání je zpravidla cílena podle hledaného dotazu. Pomocí systémů Google Adwords lze snadno inzerovat v SERP vyhledávače Google, projekt Sklik umožňuje propagaci ve vyhledávání společnosti Seznam. V některých vyhledávačích umožňují zobrazení inzerátů také Etarget.cz. Pomocí zmíněných online nástrojů lze snadno definovat, u kterých hledaných dotazů se má reklama...
Číst více

Kontextová reklama

Kontextová reklama je způsob propagace, kdy jsou komerční odkazy vkládány na stránky, které mají obsah podobný s tématem reklamy. Tato účinná forma propagace bývá založena na obchodním modelu PPC často s využitím výpočtu ceny podle míry prokliku a s určením maximální ceny za kliknutí. Kontextová reklama se zobrazuje většinou v textové, případně grafické,...
Číst více

Typy plateb za internetovou reklamu

Cena internetové reklamy je v mnoha případech nižší než v jiných médiích. Obchodní model reklamy na Internetu je založen na jednom z následujících typů platby: platba za klik (PPC – pay per click) – při pevně určené ceně za jedno kliknutí (CPC – cost per click) nebo ceně vypočítané na základě míry...
Číst více

Srovnávače cen

Existují internetové projekty, do kterých je možné určitou formou přidat reklamní záznam propagující web. Všeobecné a především tematicky podobné služby mohou být z hlediska propagace velice zajímavé. Velkou část zákazníků internetových obchodů tvoří v současné době přístupy z webů specializujících se na porovnání cen v e-shopech. Do těchto služeb je nutné při registraci...
Číst více

Linkbuilding – budování zpětných odkazů

Linkbuildingem se označuje budování zpětných odkazů. Způsobů jak získat zpětný odkaz je mnoho. Existují možnosti bezplatného získání odkazu i možnosti placené. Zpravidla čím kvalitnější je obsah optimalizovaného webu, tím je získávání zpětných odkazů snadnější. Jak získat zpětné odkazy zdarma se můžete dočíst v následujícím textu. Registrace do katalogů Nejsnazším způsobem...
Číst více

Google Adwords

Google Adwords je reklamní síť společnosti Google. Kromě toho, že se reklamy zobrazují na stránkách společnosti Google, zobrazují se i na stránkách tisíců partnerů v Česku i po celém světě. Google Adwords nabízí kontextovou reklamu i reklamu ve vyhledávání. Umožňuje zobrazovat kromě textové reklamy také grafickou prvky jako reklamu. V...
Číst více

Sklik

Sklik je český reklamní systém společnosti Seznam. Zaměřuje se na reklamu ve vyhledávání a kontextovou reklamu na stránkách partnerů. Inzeráty jsou řazeny na základě aukce u každého slova, přednostně se zobrazují inzeráty, které na danou frázi nabídnout nejvyšší finanční sumu za kliknutí. Díky systému Sklik lze oslovit miliony českých uživatelů...
Číst více